Alătură-te celor care deja profită de beneficiile Acetium®.
Vrei să returnezi produse achiziționate la noi pe site? Nicio problemă.
Conform OUG 34/2014, un produs se poate returna în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea în posesie, fără invocarea unui motiv și fără a suporta alte costuri decat cele de livrare.
Trebuie doar să te asiguri că sunt respectate toate condițiile și că procesul parcurge corect toți pașii. Pentru asta îți recomandăm sa citești cu atenție și detaliile prezentate în secțiunea "Termeni și condiții" și să reții că în conformitate cu legislația, renunțarea la cumpărare prin denunțare unilaterală se aplică doar clienților persoane fizice.
Care sunt pașii pentru un RETUR:
- solicită, completează și trimite formularul de retur, prin care ne informezi în legătură cu intenția ta de a returna unul sau mai multe produse;
- pentru validare trebuie sa completezi corect toate campurile;
- stai fără griji, te contactăm noi pentru detalii imediat ce înregistrăm cererea de retur (în intervalul orar 09:00 - 16:00);
- în cazul aprobării cererii de retur, produsul/produsele sunt trimise de către client prin curier, costul transportului fiind achitat integral de către client la predarea coletului;
- va rugăm NU trimiteti coletele prin Poșta Română, nu ridicăm colete pe bază de aviz, folosiți un curier cu "livrare la ușă";
- după ce coletul ajunge la noi, produsul/produsele sunt verificate;;
- factura storno pentru produsele returnate se va emite pe același nume și date ca și factura fiscală inițială;
- în cel mult 14 zile, în cazul în care toate condițiile sunt respectate, vom rambursa contravaloarea produselor direct în contul tău (nu uita să completezi IBANul si Banca);.
Ne rezervăm dreptul de a refuza colete sau produse trimise, în cazul în care constatăm una (dar nu doar) din variantele:
- coletul este trimis fără a avea o cerere de retur/schimb aprobată;
- coletul este trimis cu taxă ramburs (sau alte taxe);
- coletul sau produsele sunt ambalate necorespunzător și/sau prezintă urme de deteriorare;
Adresa de retur este:
HYALCOR S.R.L., Tg Mureș, jud. Mureș, str. Rodnei, Nr. 26/B, Cod postal 540020.
Numar de telefon de contact: 0758 013 271.
După caz, putem direcționa coletul către unul din depozitele noastre din țară. În acest caz te vom informa din timp în legătură cu noua adresa de retur.
Prin completarea și trimiterea formularului de retur ne informezi de intenția ta cu privire la retragerea ta din contractul referitor la vânzarea produselor selectate.
Clientul este 100% responsabil pentru corectitudinea informatiilor completate in formular. Nu ne asumam transferuri greșite de bani cauzate de furnizarea de informații eronate de către clienți.
Facturile storno pentru produsele returnate se emit pe acelasi nume pe care au fost emise si facturile fiscale aferente comenzii inițiale.
Completarea și trimiterea formularului constituie doar informarea cu privire la intenția ta, nu reprezintă implicit aprobarea de retur/schimb. Fiecare cerere este analizată punctual. Nu-ți face insă griji, și noi ne dorim ca produsele noastre să fie pe placul tău, deci facem tot posibilul pentru a găsi o variantă nu doar legală dar și convenabilă pentru ambele părți.
Pentru a solicita un retur de produse solicită (pe email sau telefonic) formularul de retur.